شرکت تولید اطلس فوم

شرکت تولید اطلس فوم

شرکت تولید اطلس فوم

بسیاری از خسارت های وارده به محصولات تولید شده توسط صنعت گران محترم در هنگام حمل و نقل از کارخانه به محل فروش می باشد که عمده آن بر اثر ضربه های وارده و یا رطوبت هوا ایجاد می گردد . برای کاهش خسارت وارده در این زمینه باید به دنبال بسته بندی مناسبی بود که این خسارات و صدمات وارده را به حداقل رساند .

در زمینه بسته بندی محصولات با توجه به نوع و محل تولید و منطقه فروش باید نوع بسته بندی ها نیز متفاوت باشد . از طرفی نیز باید توجه داشت که زیبایی و سبکی و از همه مهمتر به صرفه بودن نوع بسته بندی نیز در انتخاب نوع بسته بندی توسط تولید کنندگان تأثیر گذار است .

شرکت تولیدی اطلس فوم با سابقه چندین ساله در زمینه تولید فوم های بسته بندی توانسته با توجه به خواص فیزیکی پلاستوفوم نیاز تولید کنندگان محترم را در این زمینه برطرف سازد .

پلاستوفوم با توجه به  خاصیت ضربه پذیری بالا و همچنین سبکی وزن و درصد نفوذ پذیری آب در حد صفر جایگزین خوبی برای بسته بندی های سنتی می باشد . همچنین باید توجه داشت که پلاستوفوم در عین داشتن مزایای بالا از زیبایی خوبی نیز برخوردار می باشد .

شرکت اطلس فوم با در نظر گرفتن حقوق مصرف کنندگان گرامی و همچنین نیازهای تولید کنندگان محترم توانسته است در این زمینه با ساخت قالب های مختلف و تولید محصولات بسته بندی با کیفیت بالا قدمی در راستای برآوردن نیازهای داخلی کشور بردارد .

  ویژگیهای فوم های بسته بندی پلاستوفوم عبارتند از :

  • تحمل بالای فشار و ضربه
  • سبکی وزن در عین مقاوت بالا
  • نفوذ ناپذیری نسبت به آب و رطوبت
  • زیبایی و ظرافت در کنار مقاومت بالا
  • ارتباط با ما

    آدرس: تهران ، پاکدشت ، گلزار شمالی ، ابوذر یکم، گلستان 2 ، گلستان 4 ، دفتر شرکت تولیدی اطلس فوم

    ایمیل: info[at].atlasfoam.net

    تلفن تماس: 09121937846

    تلفکس : 36853826-021

  • myfooterpic

    myfooterpic
تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ میباشد. ۱۳۹۷
طراحی شده توسط کدهای رنگی