شرکت تولید اطلس فوم

شرکت تولید اطلس فوم

شرکت تولید اطلس فوم

یونولیت یا پلاستوفوم ماده ای است سفید رنگ و عایق رطوبت و صدا می باشد که اولین بار توسط آلمان نازی در جنگ جهانی دوم برای ساخت پل های شناور روی آب ساخته شد.

اطلس فوم - فوم پلی استایرن (یونولیت)

فوم پلی استایرن یکی از فراورده های صنایع پتروشیمی بوده و شکل ظاهری آن از بلور های ریز تشکیل شده است که در مجاورت فشار و بخار منبسط می گردد .به علت ساختار سلولی بسته در بلوک های پلی استایرن یونولیت مقاومت خوبی در مقابل آب داشته و نیز در مقابل فساد پذیری و رشد باکتری از خود محافظت می نماید امروزه با رشد و ترقي صنايع پتروشيمي ميهن عزيزمان شاهد افزايش روز افزون كاربرد‌هاي متنوع مواد پتروشيمي در امورات مختلف هستيم.

 پلاستوفوم ماده اي سبك با قابليت هاي بسيار زياد مي باشد و عامه مردم آن را به اشتباه” كائوچو (نوعي ماده طبيعي)”، ” آكاچو ” و يا “يونوليت” مي نامند.  

پلاستوفوم نوعي از مواد پليمري است كه يك نمونه از آن با نام پلي استايرن انبساطي و علامت اختصاري EPS شناخته مي‌شود و كاربردهاي متعددي در امور بسته بندي، عايق سازي، آموزشي، تبليغاتي و … دارد. اين مواد با دانه بندي هاي ريز و درشت و با وزن حجمي گوناگون بصورت گرانول ، ورق و بلوك در اندازه ها و ضخامتهاي گوناگون در بسته بندي هاي تعدادي، قابل ارائه است. همچنين با دستگاههاي برش توسط سيم داغ يا Hot Wireموجود در بازار، به اشكال و طرح هاي مختلف درمي‌آيد.




  • ارتباط با ما

    آدرس: تهران ، پاکدشت ، گلزار شمالی ، ابوذر یکم، گلستان 2 ، گلستان 4 ، دفتر شرکت تولیدی اطلس فوم

    ایمیل: info[at].atlasfoam.net

    تلفن تماس: 09121937846

    تلفکس : 36853826-021

  • myfooterpic

    myfooterpic
تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ میباشد. ۱۳۹۷
طراحی شده توسط کدهای رنگی